Minä vanhimpana päätin esitellä meidän trion. 

Minä olen siis Meea, virallisemmin Crawford Just A Wish. Olen syntynyt 26.2.2006. Ikää on siis komeasti kertynyt himpun yli 11 vuotta ja kolme kuukautta. Minulla on pikkusiskot Selma ja Ally.

Selma kotiutui meidän perheeseen eilen. Selma on virallisesti Wauhtipyörän Zelda. Syntynyt se on päivää vajaat kolme vuotta myöhemmin kuin minä eli siis 25.2.2009.

Trion pahnanpohjimmaisena on meidän teini Ally. Rekisterikirjassa sen nimi on Babbler's  Kisses For Alina. Ally on syntynyt 7.11.2015.

Me emme osaa valitettavasti nelitassujärjestelmää iPadilla, joten meidän äippä auttaa meitä kertomaan jatkossa meidän jorinoita. Sen nimi on täällä äippä, Aliina rai sitten kun me näytetään sille ns. keskitassua, niin silloin sen nimi voi olla mikä tahansa 😊