Tuolla meidän äipällä on joku tarkoitus viedä mut ja mun mummopuolikas johonkin missikisoihin. Me käytiin lenkillä siellä missä ne missikisat on. Siellä oli myös sellaisia isoja "kavereita" hyppimässä jotain esteitä ihan kuin olisi ollut "isojen koirien" agilityä. Niitä oli ihan vaan vähän jäätävä tuijottamaan. Sitten äippä laittoi mun missikisa remmin kaulaan niin silloinhan unohdin ihan tyystin nuo isot "kaverit". Mä niin tiedän, kun missikisa remmi laitetaan, niin silloin mun pitää seisoa ja saan Kivikylän lihapullia hienosta seisomista. Joo joo, muut ei kelpaa tai kyllä jos äippä ostaa Atrian lihapullia niin ne menee just just. Kivikylän lihapullat kyllä maistuu paremmalle, pakko myöntää. 

Mä kuulin, että olen missikisojen nuortenluokassa. Mä olen siis meidän perheen teini. Ikää minulla on silloin kuusi päivää vajaat 20 kuukautta. Mä kyllä ymmärrän niin tuota äippää miksi mua kutsutaan Ally the teini. Onhan nuo kaksi jo niin muoriii ja mummooo. Selmakin on Riihimäellä mummoluokassa. Kyllä mun täytyy myöntää, että mä osallistun ihan mieluusti missikisoihin. Palkkiona kun saa herkkua jota tuo meidän äippä voisi antaa useamminkin. Miksi se ei anna? En tiedä.

Trio kauneusunilla ❤️❤️❤️

IMG_0133.jpg